1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 19
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: guz płuca z przerzutami do mózgu
Marcin J

Odpowiedzi: 118
Wyświetleń: 33880

PostDział: Nowotwory płuca i opłucnej   Wysłany: 2016-04-04, 09:58   Temat: guz płuca z przerzutami do mózgu
Nie jestem lekarzem, ani znawca tematu ale moge napisac jak ja to widze

Przerzuty napewno powoduja rozne dolegliwosci, ale te zdaja sie byc bolowe.
Jak wiesz chorych w tym stadium leczy sie objawowo, czeka sie na objaw danego przerzutu ale sie ich nie szuka, czesto nikt nie jest w stanie powiedziec ile tych przerzutow bylo...

Pluca sa odpowiedzialne za natlenienie organizmu, znaczy krwi ktoras dostarcza ja do poszczegolnych narzadow, i mysle ze ieprawidlowa ich praca powoduje ogolne oslabienie.

Wiemy tez ze ilosc i rodzaj lekow podawanych w tej chorobie wplywa na organizm, kazdy ma jakies skutki uboczne.

Chemioterapia, radioterapia jest wyniszczajaca nie tylko tego paskudnego raka, niszczy rowniez inne narzady, i w tym ostatnim czasie gdy ogolny stan jest zly, wychodzi wlasnie oslabienie/wyniszczenie innych organow, wiemy ze szpik, nerki, naczynia krwionosne ulegaja znacznemu obciazeniu podczas chemioterapi.


Tak napisalem, nie bierz tego z punktu medycznego, bo mi daleko do medyka :)
  Temat: guz płuca z przerzutami do mózgu
Marcin J

Odpowiedzi: 118
Wyświetleń: 33880